OKB søker koordinator

Oslo katolske bispedømme har 25 menigheter og dekker de 13 sørligste fylkene i Norge. Vi er over 70 ansatte sentralt, omfatter over 140.000 katolikker fra 200 land og er et unikt flerkulturelt miljø.

Koordinator

Det er ledig et engasjement på 12 måneder som koordinator i bispedømmets administrasjon. Det er behov for snarlig tiltredelse. Stillingen er lagt til kommunikasjons­avdelingen og koordinatoren vil jobbe med oppgaver for flere avdelinger og ha et særskilt ansvar for å koordinere innføring av administrative it-systemer i bispedømmet.

 

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Ansvar for koordinering av administrative it-systemer
  • Være superbruker og gi internopplæring i Office 365 for bispedømmets ansatte
  • Innholdsforvaltning og publisering av innhold på hjemmeside, intranettside og i sosiale medier
  • Koordinere arrangementer, utarbeide og designe materiell
  • Administrativ bistand (referater, analyser, presentasjoner, møteplanlegging mm)

 
Kvalifikasjoner

  • Høyere relevant utdanning, minimum på bachelornivå
  • Solid erfaring med bruk av Excel, IKT-verktøy, CMS-verktøyet Plone og nettpublisering
  • Flytende i norsk og engelsk og gjerne et tredje språk
  • Grundig, serviceinnstilt og ha evne til å arbeide både selvstendig og i team
  • Kjennskap til katolsk tro, menighetsliv og Den katolske kirkes oppdrag og virke i Norge
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

Vi kan tilby

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Et dedikert arbeidsmiljø med hyggelige kolleger
  • Lønn etter avtale

Oslo katolske bispedømme er opptatt av mangfold og inkludering. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke stillingen uavhengig av for eksempel alder, kjønn, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med kommunikasjonssjef Hans Rossiné, tlf 4806 3740. Søknad med CV sendes hans.rossine@katolsk.no innen 31. mai 2017.