OKBs nye resepsjonist

Merk deg navnet: Izabela Wojdyga. Fra og med mandag 24. oktober er hennes stemme og hennes ansikt det første du vil møte når du ringer eller ankommer Oslo katolske bispedømme i Akersveien 5.

Izabela er OKBs nye resepsjonist og sentralbord-operatør. Hun vil ta telefonen når du ringer sentralbordet, og hun vil være den du kan henvende deg til i resepsjonen. Izabela vil være den ansatte og gjester møter på vei ut eller inn i Akersveien.

80 søkere

– Vi er veldig glade for at Izabela takket ja til å bli vår nye resepsjonist. Det var mange søkere, 80 totalt. Izabela både skilte seg ut og hadde den profilen og kompetansen vi var på jakt etter, sier Anne-Mette Ringdal, personalsjef i OKB.

Sosiolog

Izabela Wojdyga er født i Wroclaw i Polen. Wroclaw er Europas kulturhovedstad i år og er av avisen Dagbladet kalt «Europas hemmelige storbyperle».

Izabela kom til Norge i 2006 og har tatt en mastergrad i sosiologi. Oppgaven handlet om eldre mennesker, deres aktiviteter og aktivitetsnivåer. Hun tok studiespesialisering i sosiale tjenester.

Gleder seg

Hennes tidligere arbeidsgivere er mobiloperatørselskapene Mycall og Onecall. Der jobbet Izabela med henholdsvis kundeservice og saksbehandling. Hun snakker norsk, engelsk og polsk, bor på Tøyen i Oslo og har en sønn.

– Jeg kjempegleder meg til å begynne i Oslo katolske bispedømme! Jeg ser veldig frem til å møte både mange nye kollegaer og alle dem som i løpet av en dag går inn og ut av Akersveien 5. Dette er virkelig jobben for meg, smiler Izabela.

av Mats Tande publisert 19.10.2016, sist endret 19.10.2016 - 10:18